Case
Veltuffs arbejdstøj fremvist i et webbaseret Digitalt Showroom
Veltuff har specialiseret sig i arbejdstøj til forskellige brancher, og derfor er deres kataloger af uhyre stor betydning for dem. Af denne grund bruger de mange penge på fotoshoots og ønskede at finde måder at optimere disse årlige omkostninger på. I første omgang ønskede de at installere et Virtuelt Spejl med touchscreen på deres kontor, hvor en person kunne stå foran og prøve et sæt klassisk Veltuff arbejdstøj. Udskudt på grund af Covid-19 hjalp Purple Scout Veltuff med at skabe et virtuelt showroom, hvor kunder fra hele verden kunne prøve forskellige outfits på en 3D-mannequin.
Her er et link til at prøve Veltuffs Digitale Showroom.
Integreret direkte på deres hjemmeside har Veltuff nu et digitalt showroom, hvor et stort udvalg af deres tøj kan prøves ved hjælp af interaktive 3D-mannequiner. Disse mannequiner fås i både mandlige og kvindelige former og er animerede til at gå, sidde på hug eller stå. Dette showroom giver kommende og eksisterende kunder mulighed for at se, hvordan tøjet vil se ud, når deres medarbejdere har det på
Forbedret kundeoplevelse
%
Mere engagement
%
Cost reduction
Together with Veltuff, we decided on a Digital Showroom
Given the task at hand, Purple Scout created 3D models of all of the selected clothes from scratch. Each of the clothes were available in various colour combinations and were tailored to both male and female forms. Following the 3D modelling of the clothes, the 3D interactive mannequins were also animated to stand, squat and walk, in order to show the movement of the clothes. The showroom is hosted directly on their website using the WebGL format.
FOR MERE INFORMATION OM DENNE CASE
Kontakt:
Niels Østergaard