aaa

Case

Fejring af Lidl Danmarks 15 års jubilæum med en Snapchat-baseret AR-kampagne

@ET-DC@eyJkeW5hbWljIjp0cnVlLCJjb250ZW50IjoiY3VzdG9tX21ldGFfY2FzZV9zdWJ0aXRsZSIsInNldHRpbmdzIjp7ImJlZm9yZSI6IjxoMz4iLCJhZnRlciI6IjxcL2gzPiIsImVuYWJsZV9odG1sIjoib2ZmIn19@

Til Lidl Danmarks 15 års fødselsdag ønskede de en spændende kampagne med brug af forskellige medier. For at skabe dette gik Purple Scout sammen med Wavemaker Danmark og Clear Channel for at lancere en Snapchat AR-linse, der informerer alle om den store fødselsdagsfejring og -konkurrence. AR tilføjede et ekstra lag til den udendørs kampagne og gav brugeren en spændende oplevelse, samt muligheden for at vinde en Kia Ceed Plug-in hybrid.

Se videoen ovenfor for at opleve kampagnen i aktion!

Display panels

L

Udvidet Rækkevidde

Selvom vi er verdens ældste annoncemedie, arbejder vi konstant på at innovere og udfordre vores medier kreativt. Det gør vi blandt andet ved at omfavne den digitale verden. Med teknisk hjælp kan vores medier bruges på helt nye måder. Jeg synes, den her kampagne er et godt eksempel på netop dette, og så er det fedt at arbejde med kunder, der har det på samme måde.

Rasmus Lundorff

Creative and Commercial Project Manager, Clear Channel

Sammen med Lidl, Clear Channel & Wavemaker besluttede vi os for en Snapchat AR-linse

Specielt til denne kampagne blev der skabt en detaljeret 3D-model af en Kia Ceed Plug-in Hybrid, som blev reduceret til mindre end 4MB uden at gå på kompromis med kvaliteten. Den indeholdt en call-to-action, hvor brugeren blev opfordret til at downloade Lidl Plus-appen på deres telefon, kort efter de havde afsluttet deres Snapchat-oplevelse. Hele denne kampagne blev skabt i Snapchats Lensstudio.

FOR MERE INFORMATION OM DENNE CASE

Kontakt:
Niels Østergaard

Stay posted on what's new

Join our mailing list to receive the latest news and updates from our awesome team.

You have Successfully Subscribed!